středa 10. srpna 2016

Unboxing 2

Unboxing 2
Dneska mám hrozně velikou radost, jelikož mi přišly mé úplně první recenzní výtisky, za které vděčím nakladatelstvím paseka a jota. Takže tímto bych oboum chtěla moc poděkovat.

Jako první mi přišla kniha, kterou mi poslalo nakladatelství paseka, jako recenzní výtisk. Já jsem se na balíček moc těšila, jelikož jsem si sama mohla vybrat, jakou knihu od nich bych chtěla recenzovat. Takže já vím co se v tomto pro vás záhadném balíčku skrývá....tak se na něj koukneme, ať to víte také.
Ještě chvilka napětí. Musím sem napsat, že kniha byla velice dobře zabalena v papíru a igelitovém přebalu, takže jsem se do balíčku musela dostávat pomocí nůžek.
Někteří z vás už knihu možná poznali, ale pro ty, kteří stále nevědí tu mám další fotku.
Moc mě potěšilo, že ke knize byl přiložen ještě malý dárek v podobě dvou pohlednic. Jak jsete si již určitě přečetli, tak já jsem si vybrala knihu Anna a Vlaštovčí muž. Kniha je přirovnávána ke Zlodějce knih a tak se na ní moc těším. Jak jsem již zmiňovala, kniha byla výborně zabalena a díky tomu byl její stav, jako by ji zrovna vytiskli.

Další balíček, který mi dnes dorazil byl od nakladatelství jota, které mi také dalo možnost výběru knihy. Balíček přišel zabalený v kartonu a byl taktéž neporušen.
Jak je vidět na fotce krabička byla zajištěná několikrát obmotanou izolepou, takže nůžky zde byly opět potřeba, což mi vůbec nevadí, jelikož díky jejich použití začínám mít vždy pocit, že obsah bude v dobrém stavu. A co se tedy v krabici skrývalo?...
...

Moc se mi na nakladatelství jota líbí, že pod každým titulem, když ho rozkliknete máte malou ukázku, díky které si uděláte představu, jaká kniha asi bude. Nejspíše jste si již všimli, co jsem si vybrala.
Blízka setkaní je kniha skrývající v sobě neodolatelné fotografie, ze kterých na vás přímo dýchá příroda.
Opravdu moc děkuji nakladatelství jota za tento recenzní výtisk.

4 komentáře:

  1. Odpovědi
    1. Děkuju :-). Začla jsem číst Annu a Vlaštovčího muže a zatím musím říci, že si mě naprosto získala:).
      A ty jsi četla nějakou z těchto knih? :)

      Vymazat
  2. Tak ať se ti knížečky líbí! :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :)
      Zatím se mi líbí, tak snad ti tak i zůstane :)
      Četla jsi nějakou z nich? :)

      Vymazat