středa 3. srpna 2016

Jako zabít ptáčka (stručně)

Jako zabít ptáčka

Tato kniha je krásná především tím, že je vyprávěna z pohledu malého děvčátka. Chvílemi jsem při četbě měla pocit, že si pro mě malá Čipera přišla, vzala mě za ruku a šla mi ukázat kousek své cesty za poznáním každodenního dospělého života. Kniha má spád, děj není zdlouhavý a proto se dobře čte. Díky této knize jsem si uvědomila, že to nejhezčí období našeho života je to bezstarostné dětství, které každému z nás uteklo tak rychle, že se za ním stačil jen ohlédnout. Již teď se nemohu dočkat až si přečtu pokračování knihy.

Obsah této knihy: http://www.databazeknih.cz/knihy/jako-zabit-ptacka-14499
Pokračování této knihy, které původně Harper Lee napsala jako první a zároveň jediný díl: http://www.databazeknih.cz/knihy/postav-hlidku-278142
A jaký máte názor vy na tuto knihu?📖

6 komentářů:

  1. Krásná recenze :-) Hodně jsi mě na ní nalákala :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě si tuto knížku přečti :-) Je to taková dobrovolná povinnost každého čtenáře :-)

      Vymazat
  2. Jako zabít ptáčka patří k mým oblíbeným knihám a jsem ráda, že i Tobě se líbila :) A zeď zrovna čtu druhý díl a není to špatné :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na druhý díl se teprve chystám, ale na 1000% si ho přečtu.:-)

      Vymazat
  3. Klasika, která neomrzí. Nádherná kniha.
    O všem? Ovšem!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Naprosto souhlasím! Nejsem milovníkem černobílých filmů, ale musím přiznat, že se mi líbilo i filmové zpracování.

      Vymazat