pondělí 8. srpna 2016

Unboxing 1

Unboxing 1
Dnes jsem byla s kamarádkou trochu provětrat peněženku, naštěstíjí jí to tak nebolelo, jelikož v tescu mají na vybrané tituly poměrně velké slevy. Hned po tom jsme se ještě zastavily v Levných knihách, kde naše peněženky opět utpěly malou trhlinu.

Ti kdo mě sledují na instagramu (books_sitide70), jistě vědí že tato tažka je určena na nákupy knih.
Tak se koukneme co se nám tam schovává...
 První kniha je z Tesca a její název je: Kniha ztrát a nálezů. Napsala ji spisovatelka Lucy Foleyová, jelikož se o knize již hodně mluvilo, tak nebudu rozebírat její obsah, dokud si ji nepřečtu.

Psala jsem, že jsme byly ještě v Levných knihách a z těch jsem si odnesla...
K druhé knize také nemusím nic psát, protože si myslím, že každy zná film Forrest Gump, kterého napsal Wiston Groom.



12 komentářů:

  1. Krásná taška a ještě krásnější knihy!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :-)
      Četla jsi nějaké z nich? :-)

      Vymazat
    2. Doma mám Forresta, ale ještě jsem se k němu nedostala :-) ale chci co nejdřív :-)

      Vymazat
    3. Ja už jsem si říkala dlouho, že si ho koupím :-)

      Vymazat
  2. Ta taska je paradni! Ja si koupila velkou ale vazne velkou se sovickou :D
    Katy

    OdpovědětVymazat
  3. Zajímavé přírůstky :). Hlavně ta Kniha ztrát a nálezů mě zaujala :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je krásná jak zvenčí, tak zevnitř a doufám, že obsah celkový dojem nezkazí. :-)

      Vymazat
  4. Kniha ztrát a nálezů mě zaujala taky. Poslední dobou jí vídávám docela často. Jestli byla v Tescu v akci, tak jsem ji asi přehlédla...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Byla, ale na některých pobočkách je to už hodně probrané, tak se zkuste kouknou ještě na jiné. ;-)
      Na tuto knihu mají 50% slevu. ;-)

      Vymazat
  5. Máš vážně hezkou tašku - podobnou jsem si taky přivezla z Anglie. :) Vy se tak všichni máte, já než objevím nějaké Tesco u nás s těmi knihami, tak bude po slevě... :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :-)
      Třeba se ti také podaří dostat se tam včas;-).

      Vymazat