neděle 4. září 2016

Unboxing 6

Dnes se mi do rukou dostal balíček, který mi sice přišel již ve čtvrtek, ale až dnes jsem se k němu dostala. Takže si jistě dokážete představit, jak jsem byla natěšená.
Balíček byl od Dobrovského a byl v něm recenzní výtisk.
Uvnitř se skrývala kniha, která má své odpůrce i zastánce. 
A co tam tedy bylo?...

...
Ano vidíte správně v balíčku byl titul nesoucí název Kečupová mračna od spisovatelky Annabel Pitcher a dva díly DOBRO.DRUH.a, což mi vykouzlilo úsměv na tváři.

Jsem nadšená z grafického zpracování celé knihy a asi nejvíce se mi líbí letící ptáčci. (foto)

Anotace:
Patnáctiletá Zoe tráví noci neobvyklým způsobem: v zahradní kůlně píše dopisy Stuartu Harrisovi, usvědčenému vrahovi odsouzenému k trestu smrti, toho času v texaské věznici. Je přesvědčená, že jen on může pochopit její neobvyklý příběh. O jejím tajemství nemá nikdo v okolí ani zdání, přesto se rozhodla svěřit ho papíru, v naději, že tak odčiní své chyby.

Rok vydání (v ČR): 2015
Počet stran: 277

Chtěla bych poděkovat za poskytnutí recenzního výtisku

Knihu zakoupíte zde.

Určitě komentujte, protože bez vás, Mých čtenářů by tento blog nikdy nebyl. :-)

4 komentáře:

  1. Odpovědi
    1. Tak nyní se těším ještě více až se do ní začtu. :-)

      Vymazat
  2. Jé, Kečupová mračna :) Už strašně moc dlouho si tuto knížku přeju, tak snad si ji už brzy pořídím :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také jsem je hrozně dlouho chtěla, ale vždy když jsem se dostala do knihkupectví, tak jsem nakonec vybrala něco jiného. Tak jsem ráda, že mám Kečupová mračna konečně doma. :-)

      Vymazat